Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

نی نی محیا:x

ببینید این دخمل چه نـــــــ ـــازه 

  

  

  

 

من که از وقتی دیدم عاجقش شدم چشاشو ببینید چه درشتهشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے جونــــم محــیاkiss.gif

 

آقا سجاد خوجبحالت نی نی به این خوشملی داری. 

 

02500000پی نوشت: مَن عاشِق نی نی دُخمَلــــَمشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

تعطیــلات نیمه شعبان(دیر رسیدی رمز نمیدم ;(:D.he

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه روز قبل تعــــــ ـــــطیلات

سلام سلام سلامشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےخوبین دوست جونااااااااااای منشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے میدونم که همتون خوب خوبید.

 

امروز پنج شنبه شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےفردا جمعهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےپس فردا مرخصی میگیرمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےیکشنبه هم ،نیمه شعبان تعطیلهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 

وای منو این همه خوشبختی محـــــــــ ــــاله 

 

کار تعطیل ،درس تعطیل،باشگاه تعطیل،آخجون میریم گردش و تفریح،  

 

2تا خاله ها با بچه ها  و دختر خاله  سمی جونیم اومدن خونمون .جای همه خالی میخواییم بترکونیم. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

احتمالا میریم ییلاق حالا کدوم سمتش میریم فعلا تصمیم نگرفتیم. 

 

دوشنبه میام آپ میکنم براتون تعریف میکنم..... شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

بای تا آپ بعدی....دوشنبهشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے 

روز جوان

سهـــــــ لام

من عاشق وبلاگمـــ  ــم،آخه اینجا دوستای جدید پیدا کردم.دوستـــــــــــون دارم 

I love you 

راستی اگه گفتید امروز چه روزیــــه؟؟!

ولادت علی اکبر علیه السلام و روز جوان   

 

این روز دوست داشتنی رو به همه دوست جونیام تبریک میگمشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

   

 

 

 

 

پی نوشت: این میمونِ خنده هاش چقدر آشناست شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے ------>crazy monkey 154         شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے         

کتک کاری تو باشگاه

 

ســـــــ ــــــــلام.من اومدم3320.gif  

 

-دیروز رفتم باشگاه که کاش نمیرفتم شدم کیسه بوکس بچه کوشولوها.اونا هم  

 

نکردن نامردی ،با ناخن پا زدن  دستمو زخمی کردن ،بچه حواست کجاست بزن روی میت  

 

چرا پاتو میاری پشت میت این پشت دست منه که میتو نگه داشته   

 

بعدش هم به پیشنهاد دوستم رفتیم بوستان پلیس که جای خلوتیه یکم از طبیعت لذت ببریم  

ولی خداییش عجب بوستان تابلویی،جلو چشمون مواد جابه جا میکردن  

 

ما هم که شجاعCool 
Girlاصلا اهمیت ندادیم رفتیم چیپسو پفک و بستنی خریدیم نشستیم  

  زیر درخت ،د بخورhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gif بعد تا خونه پیاده روی کردیم.دیه جونی واسم نمونده بود.دیشب  

 

هم زود(ساعت12) خوابیدم ولی نیدونم چرا باز صبح خواب موندم 8:40 رسدم محل کار 

 

الان هم بیکارم، بعد از آپ میخوام کتاب زبان بخونمدیه چیزی تا کنکور نمونده.  

 

پی نوشت1:منم که بچه درس خون، دارم لحظه شماری میکنم تا روز کنکور   

 

پی نوشت2:یه دوست پسر هم نداریم باهاش بریم شافی کاپ