Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

آخرین روز کاری

سلام دوست جونای خوبــــــــم .من اومدم  با خبـــــــــــــرای تازه


دلـــــــــــم براتون یه ذره شده بود.شما چی؟


ماه رمضون خوب پیش میره؟نماز روزتون قبول باشه.


تا اینجاش که واسه من که خیلی خوب بوده ،تا ساعت 2 که سر کار بودم بعدش که میرفتم خونه نماز میخوندم میخوابیدم تا موقع که ماه عسل شروع میشد ،بعدش هم که اذان بودشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےباشگاه 


هم که تا بعدماه رمضون شده روزای فرد 9:30 تا 10:45 خلاصه همه چیز خوب پیش میره، کلی 


مهمون داشتیم واسه افطار کلی هم مهمونی رفتیم ،تفلد یاسمن جونم هم 17 مرداد بود که خیلی خوج گذشت بهم سفارش کرده بود شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےکه در کنار کادویی که میخرم براش گل طبیعی هم بخلم که خریدمشِکـْـلـَکْ هآے
 خآنومے،یاسمن شاه توت منه فداش بجم آبجی، امسال میره کلاس اولشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

اسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ


کـــــــــــــار تعطیل شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےالبته تا اطلاع ثانویشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


دیروز آخریــــــــن روزی بود که سر کار رفتمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےهم غمگینم هم خوجحال چون دلم واسه همکارا و


 محیط کار تنگ میشه از طرفی نمیرم تا لنگ ظهر میخوابم خوجحالمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے



این یه مدت که پشت کنکور کاردانی به کارشناسی موندم زیادم بد نبود،خیلی کارا یاد گرفتم


 خیلی چیزارو تجربه کردم  با چند جور محیط کار آشنا شدم.من عاشق اینم که همیشه تو محیط


 بیرون فعال باشمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

نتیجه دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور اومد.و من هردوشو قبول شدم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


مهندسی نرم افزار رشت.فقط مونده نتایج دانشگاه سراسری بیاد.


که دیگه مهم نیست چون اگه نشد هم به احتمال زیاد همین پیام نور رو میرم همه میگن همین


 بهتره چون هم شهریش خیلی کمتره هم اینکه نزدیک خونمونه حالا باز منتظر نتیجه هستم بازم فکر میکنم ببینم کدومش بهتره


الان که دارم آپ میکنم یه ساعت مونده به افطار...اومدم اینجا آپ کنم یکم زمان بگذرهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےبرم ماه عسل ببیینم آقا احسان امروز مهمون برنامش کیهشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے


پی نوشت: قرار بود تا بعد ماه رمضون آپ نکنم که دلم طاقت نیاورد حالا میرم تا بهــــد ماه رمضون


دیگه بای نمیگمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے چون یکی خوشش نمیاد.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے فعلـــــــ ـــــــــا.....


ماه رمضان

ماه رمضان

 

خداوندا

ای آنکه جانم به دست توست

من آنچنان که باید شکر نعمتهایت بجا نیاوردم و آنچنان که باید 

 
فرمانبردارت نبودم

و آنچنان که باید از گناه دوری نکردم .

و میدانم بنده خوبی نبودم

ولی میدانم ،مهربانی تو از گناهان من بسیار بیشتر است  

 و میدانم که تو همه گناهانم  راخواهی بخشید. 

 

 و من را از این ضیافت و مهمانی که برپا کرده ای محروم نمیسازی.

 

مرا دریاب و به حال خود لحظه ای رها نکن.

 

آمین  

بعد کنکور سراسری90

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام


من اومدمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


ایندفعه دیر آپیـــدم، این روزا خیلی سرم شلوغ بود.امروز هم که مرخصی گرفتم.شنبه روز سختی


 در پیش دارمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

حالا دسdance3.gif دسdance3.gif دس


  اگه گفتین چرا؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


نمیتونید حـــــــــــدس بزنید..........


باشه خودم میگمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بلاخره کنکور تموم شدclap.gif

همین الان تازه از جلسه امتحان اومدم خونهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

تو این هوای گرم سر جلسه یه آب میوه هم به ما ندادنشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

امتحان اصلا خوب نبود پارسال خیلی آسون تر بود.تخصصی خیلی مذخرف بود 


خیــــــــــــــلی........پارسال که مجاز شده بودم امیدوارم امسال مجاز بشم.وااااااااااااای خدا


 کمک کن که معجزه بشه


امتحان دانشگاه علوم پایه بود ،بیشتر دوستای هم دانشگایمو دیدم ،همین الان که دارم آپ 


میکنم دوست جون متین مسیج داده،امتحان گند زدم تو چی؟

متین سوالایی میپرسیاشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  خوب معلومه منم گند زدم30upn9j.gif


متین از همه دیرتر از جلسه امتحان اومد بیرون.اگه قبول بشه میکشمش.

فهــلا .تا های بعدی

پی نوشت:اگه هم معجره نشه نهایت میرم دانشگاه آزادشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بعدا نوشت:فکل نکنید اسم متین پسره، دوست جون متین دخترهc6ece436a4b625794e5273200b05324e.gif