Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

بعد کنکور سراسری90

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام


من اومدمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


ایندفعه دیر آپیـــدم، این روزا خیلی سرم شلوغ بود.امروز هم که مرخصی گرفتم.شنبه روز سختی


 در پیش دارمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

حالا دسdance3.gif دسdance3.gif دس


  اگه گفتین چرا؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


نمیتونید حـــــــــــدس بزنید..........


باشه خودم میگمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بلاخره کنکور تموم شدclap.gif

همین الان تازه از جلسه امتحان اومدم خونهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

تو این هوای گرم سر جلسه یه آب میوه هم به ما ندادنشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

امتحان اصلا خوب نبود پارسال خیلی آسون تر بود.تخصصی خیلی مذخرف بود 


خیــــــــــــــلی........پارسال که مجاز شده بودم امیدوارم امسال مجاز بشم.وااااااااااااای خدا


 کمک کن که معجزه بشه


امتحان دانشگاه علوم پایه بود ،بیشتر دوستای هم دانشگایمو دیدم ،همین الان که دارم آپ 


میکنم دوست جون متین مسیج داده،امتحان گند زدم تو چی؟

متین سوالایی میپرسیاشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  خوب معلومه منم گند زدم30upn9j.gif


متین از همه دیرتر از جلسه امتحان اومد بیرون.اگه قبول بشه میکشمش.

فهــلا .تا های بعدی

پی نوشت:اگه هم معجره نشه نهایت میرم دانشگاه آزادشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

بعدا نوشت:فکل نکنید اسم متین پسره، دوست جون متین دخترهc6ece436a4b625794e5273200b05324e.gif

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://ro0oz.blogsky.com

سلام عزیزم

به سلامتی...انشاالله قبول میشیو شیرینی میدی

بعدا نوشتت دور زنی بود دیگه(شوخیدیم)

سلام دوست جون.اوووهوووم اگه قبول شم که به همه شیرینی میدم

m.ali پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

vaghean . . . andar hekayate in doosto dooste doost







حاج علی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://s-minimal.blogsky.com

خسته نباشی....ناپیوسته کنکور داشتی؟؟؟؟
موفق باشی... امسال یه سری ظرفیت ها رو زیاد کردن،همه تون قبولین...خوش به حالتون...

مرسیآره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته.امیدوارم اینطور که میگی باشه.ولی سخت بود

اسماعیل شیری جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

از صفر من تا بیست تو راهی به جز تقدیر نیست دلخوش به استادم نکن حذف اضطراری دیر نیست من
غایبم یا در سکوت ,تو حاضر و در گفتگو من غافل از استاد و درس ,تو می نویسی مو به مو با جزوه وفرمول بیا ,تا پاس کنم یک واحدی چیزی نخواندن بهتر از یک شب تلاش بیخودی با عشق در دانشکده جایی برای درس نیست البته ترم هفت و هشت ,دیگر مجال ترس نیست دانشجو گر عاشق شود ,بی پرده
مشروط می شود چیزی شبیه آب هویج با کوفته مخلوط میشود!!

به به

فاطمه شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

مرسی عزیزم.....فکر کردم میشه بدون تغییر قالب سربرگو اضافه کرد

بازم مسییییییییییییی

فدات عزیزم

امید یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

ما اینجا چهارمیخ منتظر شیرینی قبولی هستیم

چشم.اینجور که من امتحان دادم امیدی نیستشما دعا کن من قبول شم همه رو شیرینی میدم

امید یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

از همین الان مراسم دعاخوانی ما شروع شد
ماه مبارک هم که تو راهه دعاها به استجابت نزدیکتر است

وااای مرسی.چه دوستای خوفی دارم من

سارا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

قبول که شدی شیرینی یادت نره
ما کاممون و با شنیدن خبرش شیرین می کنیم
ایشاا... با متین جونت قبول شی. داغش به دل من موند امیدوارم برای تو لذت بخش باشه

مرسی سارا جونم.میدوستمت.ایشالله تو هم تو زندگیت موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

امید داشته باش ایشاالله با دعا دوستان وبا نظرنیاز مامان وتوسل به امام زاده ها وامامان و بازهم دعا در ماه مبارک رمضان وبعدش هم اگه خدا بخواد قبول میشی.بعدقبولی و مدرک گرفتن زمان بیکاری وخانه نشینی آغاز میشود بعد دوباره ثصمیم به ادامه تحصیل در مقطع ارشد وبازهم باید دعا کنیم.....واین داستان ادامه دارد

ممنون به وبلاگم سر زدیایشالله من و شما و همه دوستان تو این ماه عزیز حاجتمون رو از خدا میگیریم.
ادامه داستان رو کی تعریف میکنی؟

حمزه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

ادامه داستان بعداز نتایج کنکور تعریف میشود باتشکر قصه گوی شب






sepideh 021 یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://eveeerything.blogfa.com

سلام خوبی؟ منم خوبم تو چه طوری؟؟؟

خب من اومدم یه نظری بدمو برم دیگه کاری نداری؟

خدافظ!!

سلام سپیده جوجو خوج اومدیخوجحال شدی.میلی مواظف خودت باج

رها شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://mjraha.blogfa.com

سلوم. کنکور چطور بود انشا.. که رتبه ی بالا آوردی؟
به وبم سر بزن
میسی

salam hano javab aumade ke

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد