Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

بعد یه روز پر از خستگی دارم وبلاگ آپ میکنم

من اووووووومدم


وای که چقدر خستم30upn9j.gif 

املــــوز بعد از کارم دوستم اومد خونــــمون نتونســــــــــــتم یه چرت بخوابـــــــــــمشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے



 بعد رفتم باشگاه تمرین سخـــــــــــــــــــــت و زیاد واسه اینکه شنبه نلفته بودم باشگاه خودمو


تنبیه کلـــدم بعد از باشگاه رفتم مطهری تا سبزه میدون آخــــــــــــــــــــــــرش اومدم منظریه  

 

واسه خودم مانتو خلیدمgirl_blush2.gif دیگه باید بلـــم لالا

شب بخیر 

 

 

اینم یه عسک نازkiss.gif


بای تا های

پی نوشت:  من شب بخیر  گفتم.ولی میدونم به  این زودی خوابم نمیبره

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ http://alone-man.blogsky.com

کار داشتی توی تهران خراب شده در خدمتم .خوشبحال که اونجایی. راستی دنبال انتقالی هستم بیام شهر شما.اگه بشه خیلی خوب میشه.بای خانمی

merC dadaishalla ke jor mishemamnon ke meyii weblogam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد