Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

پایان تابستان

پاییزتون مبارکتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

سلام دوست جـــــــــــونیاwww.smilehaa.orgخوبید؟خوشید؟چه خــــــــبرا؟ 


تابستون چطور بود؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 


حسابی خوش گذروندین؟شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے


به من که خیلی خوشــــــــ گذشتشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے.همه چیز همونجور بود که میخواستم


روزای خوبی بود که همش با خوشی تموم شد.کلی جشن داشتیم ،مسافــرت رفتیم،کلی مهمون داشتیم و مهمونی رفتیم.ماه رمضون هم که عالی بود.


28شهریور واسه دانشگاه پیام نور ثبت نام اینترنتی انجام دادم حالا مونده بقیه کاراش که 16


 مـــهر باید برم انتخاب واحد و احتمالا کلاساش از 20 مهر شروع میشه.خدا کنه سر تطبیق واحد با مشکل روبرو نشماگه برام سخت بگیرن مجبورم برم  کارشناسی ناپیوسته رشت که قبول شدم اونجا دیگه لازم به تطبیق واحد نیست


1مهر راه افتادیم مشهد جای همگی خالی خیلی خوش گذشت واسه همتون دعـــ ـا


 کردم.بهترین روزای زندگیم موقعی هست که مشـــــ ــهد هستیم.چه حالی میده وقتی صبح ها از


 خواب پا میشی راه میافتی واسه نماز صبح میبینی همه تو خیابونا دارن میرن به سمت


 حرم.امسال جز سلامتی فقط یه چیز از آقا واسه خودم خواستم و میخوام هرچه زودتر حاجتمو بهم بده پارسال که کلی پرو بازی در آوردمشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـےلابد از اونجایی که دختر خوفی بودم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےهمه


 حاجتمو هم بهم داد ببینم امسال چی میشه،امـــــــــــــــــــام رضا رومو زمین نندازی


با دوستان رفتیم پارک مشهد( تونل وحــــ ــــشت خیلی باحال بودwww.smilehaa.org)


شاندیز ،موج های آبی،کافه سنتی،کالسکه هم سوار شدم و خیلی جاهای دیگه امسال برنامه ریزیـــــــــــمون عالی بود به همه چیز رسیدیمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


دیروز صبح ساعت 11 رسیدیم رشت.وای  اینجا چه خبر شده بود تموم خیابون خیس آب بود تو راه


 کلی آب گرفتگی دیدیم.مشهد که هوا خیلی گرم بود همش افتاب بود اصلا نمیشد فکرشو کرد که رشت همش بارون بودهشِکـْـلـَکْ
 هآے خآنومےهمین که رسیدم خونه بعد اینکه کارام انجام دادم نهار خوردم دیه نفهمیدم کــی خوابـــــــــــــــــم بردwww.smilehaa.orgتا امروز که ساعت 10 صبح بیدار شدم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


طالع امروز من: 

باید وقت کافی داشته باشی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تأمل بیشتر می توان موفق تر شد. 



پی نوشت: امروز که هوای رشت خوبِ خوبِشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  

نایت اسکین


نظرات 12 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

شیرینی قبولی و سوغات مسافرتمان کو؟

به همه قولشو دادم ولی هنوز عملیش نکردم

محراب پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام
حدیث جون اومدی مشهد بی خبر رفتی؟
عیب نداره حتما قابل ندونستی
موفق باشی

سلام محراب جان.این چه حرفیه نخواستم مزاحم شما بشم.مرسی که بهم لطف داری[شکلک گل]

ارمیا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://ermiya14.blogsky.com

برای دنیا فقط شما یک نفرید اما برای یک نفر(عاشق) یک دنیایید




مرسی

حمزه پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ

همیشه خوش باشی وموفق زیارت قبول

سلام آقا حمزه مرسی .ایشالله قسمت شما بشه.ممنون که به وبلاگم سر زدی .اینجا میبینمت سوپرایز میشم

شهرام پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام خوبی؟
تبریک میگم قبول شدنتو ایشالا موفق باشی حدیث.
.....................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام شهری خوفی؟مرسی قربونت.ممنون بهم سر زدی

m.ali جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://bia2me.blogsky.com

che ajab ye sari be ma zadi . . goftim nakone dg ma ro nemishnasi ?

ekhtiyar darid mage mishe nashnasam.

ارمیا شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ق.ظ http://ermiya14.blogsky.com

اهل گیلانی؟

بله.رشت

اوجوبه سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.ojobeam.blogsky.com

حدیث جونم میسی به یادمی و بهم سر میزنی فدای تو بامعرفت!!!
نمیدونم چرا کلا پستات آبی کم رنگه نمیتونم بخونم

نمیدونم بخدا من درستش کردم

سهیلا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

اگه من نبودم که خوش نمیگذشتسال دیگه هم با هم میریم مشهد

بیخــــــــــود.اتفاقا اون قسمتایی که تو بودی اصلا خوش نگذشت

سهیلا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

دوست داری وبلاگتو بهم بریزم؟

چرا آخه گناه دارم من

سهیلا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ









اینجا جای این جلف بازیا نیستا

سهیلا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

خجالت نکشیدی عکس موقع خوابتو گذاشتی اینجا به بابات میگم

برو بگو بابام خودش هر روز به وبلاگم سر میزنه ببینه آپ کردم یا نه
تو خجالت بکش خبر چینی کار بدیه بی تربیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد