Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

روز جمعـــــه

هایشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے


خوبین شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


خوشید؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


سلامتین؟شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے


منم ای بدک نیستم


راستش تازه همین الان از خواب بیدار شدمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےآبجی و داداشم هنــو خوابـــنشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

داداشمِ که رو مُبل خوابِش بِرده--------> 


مامان و بابا دیشب رفتن خونه مادربزرگمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے و امروز غروب میان خونه.حالا فکرشو کنید ما الان صبحونه بخوریم ،نهار میشه ساعت چندشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےیهــنی من باید نهار درست کنمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےاز بــِ شورو بساب خسته نمیشمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے ولی از غذا درست کردن بدم میاد مخصوصا که ندونی چی باید درست کنی تا آبروت جلو آبجی و داداش نرهشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے


شیطونه میگه نهاردرست نکنم بعد که بیدا شدن پرسیدن نهار چی داریم بگــمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـےهیچی


راستی دوست جونیام بلاخره تصمیم واسه دانشگام گرفتم.دانشگاه آزاد ثبت نام کردم .چون


کارشناسی ناپیوسته بود و 2ساله تموم میشه.شهریه ثابتش شد 635 تومن که واریز کردمشِکـْـلـَکْ
 هآے خآنومےو بقیش موند واسه 16 اُم که انتخاب واحد کنملعنتی هاااااااااا 

با بی رحمی تمام دارن از دانشجوها پول میگیرن2mo5pow.gif


همین چند باری که رفتم دانشگاه واسه کارای ثبت نام کلی آشنا اونجا دیدم.یکی از دوستام 


همکلاسی مدرسه،شوهر دوستم،پسر همسایه،یه پسره دیگه که یه جورایی میشه گفت آشنای بابامشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےانگار همه جمع شدن تو دانشگاه آزاد به خیر کنهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


خدا کنه بابام امسال دانشگاه ما کلاس بردارهبابا جونم عاجقـــــتم


راستی دوست جونیا تو فیس بوک یه برنامه هست واسه طالع بینی، واسه من که همش خوب بوده، یعنی درست در میاد. نمیدونم شاید خودم زیاد خوش بیـــنم شما هم حتما امتحان کنید نتیجش که ضرر نداره


طالع امروز من:

دوست داری هر چه زودتر به آرزوی خود برسی اما این کار زمان می برد و باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت. هیچ کاری را برای فردا نباید گذاشت. 


این عسک جالبه،آینده مَنــــِloudlaff.gif


شـکلـ ـکایــــ ـ ریمــ ـ ـا

وقتــ‗__‗ــی گیــ‗__‗ــج میشــ‗__‗ــدم بـه کلــ‗__‗ــمات پنــ‗__‗ــاه میبــ‗__‗ــردم
امــ‗__‗ــان از امــ‗__‗ــروز کــ‗__‗ــه کلمــ‗__‗ــات خودشــ‗__‗ــان هم گیــ‗_‗ــج و ویــ‗_‗ــج شــ‗__‗ــده اند !

پی نوشت:داداشی و آبجیـــم از خواب بیدا شدن من برم نهار درست کنم47b20s0.gif


فعلـــــــــــــ candy.gifـــــــــــــــــــــــــــــــا            

نظرات 7 + ارسال نظر
سپیدِهـ جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://night-girl12.blogfa.com

اوووووووووووووووووووووووووووووووووول؟؟؟؟

آرررررررررره اول شدی



سپیدهـ جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

واقعــــــــــــــــــــــــــان؟ منم خیلی دوسش دارم!! ولی احساس

می کنم به وبم نمیاد باید عوضش کنم

نه خوبه خوشمله فقط متن توش گم میشه

سپیدِهـ جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

واااااااای خدااا!! با اون عکسه خیلی حال کردم!! خیـــــــــــــــــــــلی باحال بود!!

اوهوم باحاله

سهیلا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ

یکم بیشتر غذا درست میکری منم بیام پیشتون خوب
اون عکس هم دقیاقا خودتی تا حدی من چند بار این حرکتو ازت دیدم ادامه بدی همون میشی

تو باز خودتو تحویل گرفتی
جدی شبیه منه

اوجوبه جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.ojobeam.blogsky.com

سلام عسیسم
این هم خوشله هم فونتش درسته

misi asisaaami

حمزه یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

حدیث سرآشپزمیشودهرکی غذاروبخوره فکرکنم بره بیمارستان
وقتی پروژه دادن بنویسی اون شکلی میشی

نخیر اتفاقا کلی هم از آشپزیم تعریف کردن
پروژه هاشونومم با نمره عالی پاس شد

کلبه ی تنهایی من پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ق.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

عزیزم این فونت قشنگا رو از کجا میاری؟ژ
میشه به منم یاد بدی؟

سلام عجقم، تو ورد مینویسم کپی میکنم اینجاکلک رشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد