Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

صبح از خواب بیدا شدم کسی خونه نبود:(

سلام دوستای خوبم امروز روز جمعه و من تنها تو خونه حوصلم سر رفته ،صبح بیدا شدم دیدم کسی خونه نیست یه یادداشت از مامان که ما رفتیم خونه مادر بزرگ داداش هم با ما اومده آبجی هم رفته کلاس کنکور 

تو نت میچرخیدم مطالب جالب رو میخوندم چندتاش که از نظرم خوب اومد رو اینجا مینویسم

مریم خس و خاشاک  , tadai_90



همه ی مردها بد نیستند. بدتر و بدترین هم دارندloudlaff.gif


دخترای عزیزی که میگن پسرا همه مثله همن...کسی مجبورتون نکرده بود همه رو امتحان کنیدloudlaff.gif

http://zibasazweb.persiangig.com/weblog/ax/10.gif

اس ام اس بازی بین دو عاشق، دختره این پیامک رو میفرسته:
عشق من اگر الان خوابی، رویاهاتو برام بفرست
اگر داری میخندی، لبخندت رو برام بفرست
و اگر در حال گریه ای، برایم اشکهایت را ارسال کن
دوستت دارم
پسره جواب میده:
من الان توالتم. چی برات بفرستم !؟!؟!؟



کلی وقت با این لیف ها که دسته داره خودمو میشستم ... بعد چند وقت فهمیدم که بابام هم ازش استفاده میکنه ... مامانم هم باهاش توالت تمیز میکنه 





باز خوبه که لیف بوده مسواک نبودهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

به غضنفر میگن اسم بچه های تو چی میذاری ؟
میگه من از اسمهای الهی استفاده می کنم.
گفتند مثلا چی ؟
گفت مثلا عبدالله، لطف الله و ...
گفتند خوب اگه دختر شد چی ؟
گفت: سیندر الله !

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

طرف بچشو میزاره مدرسه تو لندن تا انگلیسی یاد بگیره
بعد از یک سال میره بهش سر بزنه تمام همکلاسیاش داد میزنن : شمس الله هویی بوات اومده !


Divider Graphics and Scraps

فقط تو ایرانه که وقتی میخوائیم به یه مهمان تعارف بکنیم که تو خونمون راحت باشه
میگیم پا شو شلوارتو در بیار
*
پسره خیلی با احساس تو فیس بوک نوشته:
بارانی دارد عشق تو را از قلب من پاک میکند
رفیقش کامنت گذاشته: آخه مگه با رانی چیزی پاک میکنن؟رانی مال خوردنه!!!
*
پیشنهاد جدید سر آشپز :
املت رو با تخم مرغ شانسی درست کنید !!
هم ارزونتره ... هم هیجان انگیزتر
loudlaff.gif!

*
از وقتی ما زندگی رو بوسیدیم گذاشتیم کنار ،
حالا هی میره هی میاد میگه یه بوس میدی؟؟؟


Divider Graphics and Scraps

یارو میره از این ماشینا میخره که فرمونش سمت راسته. بهش میگن حالا ازش راضی هستی؟ میگه: راضی که هستم، فقط هر وقت تف میکنم میخوره تو صورت زنم!



Divider شکلک های شباهنگ

 و جملـــــــــــــــــــــــــــــــه پایانی



                                             آنگاه که دوست میداری همواره کسی بیاد تو باشد.....

                             بیاد من باش که همیشه بیاد توامبهترین دوست تو... خدا ........( بقره آیه 152 )......



پی نوشت1: وقتی کسی خونه نباشه من اصلا هوس غذا خوردن ندارمگشنمــــــــــــــه ولی نیتونم بخورم

پی نوشت 2:دوست جون صاحبه زنگ زد بهم الان داره میاد اینجا دیه تنها نیستمبرم دیگه فعلا


[H̲̅][̲̅̅A̲̅][̲̅̅D][̲̅̅I][̲̅̅S]


نظرات 10 + ارسال نظر
امید شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

پست شادی بود
کلی خندیدم
درود

خواهش

امید یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

خوبم
ممنون از شما

پاینده باشید

merc

صاحبه یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

تو که نیومدی باز مجبور شدم خودم بیام

من و تو نداریم که

مرضیه یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://ordy-behesht.blogsky.com/

سلام، مرسی بهم سر زدی. وبت پر از شادیه همیشه امیدوارم همینجور بمونی. پس سعی کن عاشق نشی هیچوقت!

lمرسی عزیزم خوجحالم کردی اومدی وبم اگه بشم چی

سپیدهـ یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ http://night-girl12.blogfa.com

هه هه!!واقعا؟!منم از اعماق قلبم میگم ازش متنفرم!

منم از ته قلبم گفتم

سپیدهـ یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://night-girl12.blogfa.com

راسی چه آپ باحالی بود!مخصوصا اون اس ام اس بازی یه دختر

به یه پسر!

قابلی نداشت

سهیلا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

خندیدیییییم

ما هم همینطور

سهیلا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

فاطمه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ق.ظ http://ro0oz.blogsky.com

سلام ملیکم
چه کردی خانوم
مبارکا باشه

جملهاتم عالی و خنده دار

ایول دوست جون خودم

sALaM FAtEMeH EjgHaM
FaDA mADa

حمزه چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

نه که دخترا همشون خوبن ببخشین اصلادخترخوب داریم مگه

pas man inja kiyam???dokhtar khobam dege

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد