Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

جمعه 27 آبان.دعوت زن داداشم به خونمون


سلام.خوبید ...


بعد از کلی کار خونه عوض کردن دکورگردگیریشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے و ... 


الان همه تو حال پذیرایی نشستن  ،منتطر هستن که مهمونا برسنشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

امروز پا گشای عروس گلمونهشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے


زن داداشم امروز میاد خونمونشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے


ولی نمیدونم چرا 30 نفر دارن میان.اینجا هم که آپارتمان نمیدونیم چطوری کنترلشون کنیمبه


 راستی که لنگرودین(شوخیدماااا)شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےآخه این همه ادم این همه راه کجا میان.نمیدونم واللا


  مامانم میگه اونا رسمشونه که واسه مهمونی همه باهم میان


من اصلا حالم خوب نیست.نمیدونم چرا الان اومدم اینجا دارم مینویسم.دلم خیلی گرفته.اینا


 همه میگن میخندن ولی من اصلا حوصله هیچکسو ندارم


همین الان داداشم زنگ زد گفت میدان جانبازان هستن.

من دیگه برم آماده شم.بای  تا هایشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


نظرات 2 + ارسال نظر
گیل مرد جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.srs0911.blogfa.com

معلومه از لنگرودی ها دل پری داری شاید هم به خاطر اینه که داداشت رو تور کردند.

نه اتفاقا خودمون لنگرودی هستیم.خیلی هم دوسشون دارم.شوخی بود

فاطمه شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ق.ظ http://ro0oz.blogsky.com

سلام عزیز

نمیدونم این حس مال پاییز یا ما یه چیزیمون شده..من مثل شما حال روحی مناسبی ندارم....الکی پکرم

انشاالله برمیگردیم به حالت قبل

نمیدونم ابجی شایدانشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد