Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

Hadis memories

پیمانی را که در طوفان با خدا می بندی،در آرامش فراموش مکن

جمعه

سلام دوست جونیا .من دوباره برگشتم.


مهمونی تموم شد...همه چیز عالی بود.مهمونا همشون خودمونی بودن.الان باز همه دارن 


تی وی میبینن و من اومدم اینجا به وبلاگم سر بزنم.زن داداش جونی اومد تو اتاقم و من عکسا و


 فیلم های روز عقد رو بهش نشون دادم.دختر آرومیه.حالا اولشه مگه نه


راستی امروز نمایشگاه کامپیوتر تموم شد.من زیاد خبرشو ندارم که تمدید شد یا نه...برخلاف


 میلم نشد به نمایشگاه برم.فقط یه بار رفتم اونم خیلی گذری


امروز دلم گرفته اونقدر که دلم میخواد داد بزنم ولی حیف که نمیشه شاید جمعه دیگه با دوستم


 هماهنگ کنم بریم خارج شهر.اونجا هرچی دلم میخواد فریاد بزنم.


 فال امروز من:     البته این دفعه یکم بی ربط اومده


کمکهای تو هرچند به جا و خدا پسندانه بوده ولی بعضی حسادتها موجب میشود که برداشت سوئی نسبت به آنها وجود داشته باشد از شر معاندان و حسودان فقط میتوان به خدا پناه برد 

نظرات 5 + ارسال نظر
شیوا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوشگلی داری
خوش به حالت که میتونی حرفاتو بنویسی کاش منم می تونستم
موفق باشی عزیز
به منم سری بزن

سلام شیوا جون.مرسی بهم سر زدی.خوشحالم کردیی.عزیزم چرا نمیتونی حرفاتو بنویسی

گیل مرد شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.srs0911.blogfa.com

هوای زن داداشت رو داشته باش چون اون ها تازه عروسی کردند حساسیت بالایه و ممکنه با کوچکتری کاری که شاید اصلا خودت متوجه نشی ناراحت بشه.

اختیار داری داداش.من خیلی مهلبونم.حسابی تحویلش گرفتم.عمرا از دست من ناراحت شه.الان حسابی با هم دوستیم

شیوا شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ http://just-kiss.blogsky.com/

حدیث جان میترسم
نمیدونم چرا ولی میترسم بنویسم

اجکال نداره عسیسم.یه بار بنویس زود عادت میکنی .اوایل بنویس ولی واسشون قفل بزار.یه پیج شخصی درست کن به اونایی که دوسشون داری پسورد رو بده

صاحبه شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

قربونت برم چرا دلت گرفته؟ اینطوری نگو دلم میگیره.تو خیلی مهربونی حدیثم.فالت هم زیاد بی ربط نبود

مرسی دوست جونم.تو بهترینی.برام دعا کن دلم گرفته از آدما

صاحبه دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

با کدوم دوستت؟

دوست جون زهراالبته دوست داشتم تنها برم.ولی خوب تنها نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد